Betala eller stick!

Jag upptäckte igår att jag har ett getingbo på balkongen. Jag har ju ännu inte ställt iordning mina utemöbler och när jag igår gick ut på balkongen såg jag en geting flyga in mellan benen på mitt ouppfällda bord. Först tänkte jag inte så mycket på det, men när jag sedan märker att den inte kommer ut därifrån så börjar oron sätta in. Jag böjer mig ner och ser att under bordsskivan så hänger mycket riktigt ett getingbo. Det var visserligen inte så stort, men om man som jag blivit stucken av getingar flertal gånger så är man inte så sugen på att jävlas med deras hem. Så jag ringer sambon och säger att han får se till att fixa detta.

Eftersom jag tidsinställt detta inlägg och inte är hemma när detta publiceras så hoppas jag att betingboet är borta när jag kommer hem. Jag tycker dessutom att det är jävligt orättvist att någon/några ska bo hos mig utan att betala för sig. Jag betalar en månadsavgift och är ganska säker på att mitt balkongsällskap inte gör det. Detta gör dem till snyltare, och ni vet vad jag tycker om snyltare. Hatar. Så, så länge de inte betalar hyra tänker jag sabba deras hem...eller rättare sagt, min sambo...när jag inte är hemma, men ni förstår poängen. Ha en grym fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0