Far och flyg Kristus

Denna Kristi flygardag har jag som vanligt fastnat i soffan med min dator. Jag och sambon har letat efter en ny kamera och ätit amerikanska pannkakor till frukost. Resten av dagen tänkte jag spendera med ett par ärenden, så slipper jag tänka på det resten av helgen. Det ska handlas mat och blommor till balkongen (jag vet att jag är sent ute i år). Ikväll ska vi till svärmor på grillmiddag. Himla trevligt. Det är faktiskt en av de absolut största minusen med att bo i lägenhet, att man inte kan grilla. Visst, man kan grilla nere på gården, men det är ju typ ett heldagsprojekt.

Kommentarer
Postat av: Cia

Du är medveten om att hela bloggens namn och allt är särskrivet va?

2011-06-03 @ 08:12:02
URL: http://cissmoll.wordpress.com/
Postat av: Stockholm Syndromet

Självklart är jag medveten om det, men eftersom det är just ett namn så bryter det inte mot någon regel.

2011-06-03 @ 09:40:56
URL: http://syndromstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0