Måndagskväll

Dagen har tillbringats ute på stan. Först blev det en pedikyr som följdes av införskaffande av födelsedagspresent till mamma som fyller år imorgon. Sen en sväng till matbutiken för att fylla på i kylen. Kvällen tillbringas dock hemma. Jag har moppat golven, det hanns inte med igår då jag och sambon hade en riktig storstädardag. Jag skämtar inte när jag säger att vi städade i nio timmar, värsta träningspasset. Efter middagen började jag stöka i köket och förbereda några grejer till på onsdag. Då har jag nämligen bjudit över hela familjen på en födelsedagsbrunch, för då fyller jag år. Det blir massa god mat, jordgubbstårta och skumpa såklart. Snart blir det film. Tänkte kanske se Black Swan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0