Tisdagstips

Jag berättade ju redan i torsdags att jag skulle tipsa om det ställe jag var på aw på i onsdags. Stället heter Hjördis och är fab. Om du hänger en del på Söder så vet du säkert redan, för er andra kan jag säga att det ligger i korsningen Borgmästargatan/Åsögatan. Fantastiskt god mat, skön retro inredning med grymma detaljer och trevlig stämning. Till sommaren kommer jag nog hänga där typ dagligen, eller rättare sagt så fort de öppnar uteserveringen. Älskar verkligen det här haket, ett riktigt smultronställe. Det är tom så trevligt att jag nog ska dit igen på fredag på aw. Kom förbi om ni känner för det.

Kommentarer
Postat av: madde

Hejsan!

Jag heter Madde och jag håller på att göra en undersökning om “Gudrun Schyman eller Isabella Löwengrip, vem har gjort mest för feminsmen?” Med det menar jag synen på kvinnor och kvinnors plats i samhället. Om du har tid, vore det supersnällt om du kunde klicka in dig på min blogg och lämna en kommentar, antingen med bara namnet eller en motivering.

Kram!

2011-01-12 @ 11:11:01
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0