Skräckslaget

De flesta jag mött både igår och idag som faktiskt tittat upp från marken där deras blick annars varit som fastetsad, har sett totalt skräckslagna ut. De har haft ett oroligt uttryck i ansiktet, ungefär som om jag gått runt med något slags vapen i händerna (vilket jag inte har gjort). Det krävde att jag mötte typ 2-3 personer innan jag insåg vad deras rädsla berodde på. Det har ju blivit halt som fan efter helgens regn och de är ju rädda att ramla och slå ihjäl sig. Ville bara varna er så att ni vet det om ni stöter på någon som ser livrädd ut. Det ät INTE er de är rädda för, det är isen. Så vet ni.

Kommentarer
Postat av: aye

haha, det lät roligt^^

När jag läste början trodde jag att de var rädda av dig^^

2011-01-10 @ 20:29:46
URL: http://ayesworld.devote.se
Postat av: bitterfittan

hahah alla ser helt jävla skitnödiga ut pga halkan

2011-01-11 @ 14:22:28
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0