Vinfeber

Idag har jag en helt galen vinfeber (aka baksmälla). Min vinfeber mäter nog minst 41°. Riktigt illa med andra ord, men jag överlever nog. För att sammanfatta min dag så vaknade jag först vid kl 9, bara för att jag glömt att stänga av alarmet. Stängde snabbt av det och sov vidare. Med något undantag då jag vaknade endast för att konstatera att jag var hungrig, så sov jag till ca 13. Då fick sambon gå och köpa pizza till mig. Efter att ha klämt halva somnade jag igen och vaknade typ nu. Vilken fantastisk fin söndag, eller hur? Ja ja, tänkte samla lite energi nu för att fixa middag. Är sjukt sugen på flässkkotlett med Mac n' cheese, men jag ska orka göra den också. Bäst jag sover lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0