T.G.I.F.

Äntligen är det fredag. Nu kanske man kan få en chans till lite väl behövd vila. Kvällen består endast av fredagsmys. När jag stod och väntade på tåget efter jobbet kom jag på mig själv i mitt konstanta gäspande. Då kom jag att tänka på en insändare jag läste i Metro igår. Personen tyckte att det var äckligt och oförskämt att folk gäspade offentligt utan att hålla för munnen och att det var väldigt jobbigt att stirra ner i folks halsar medan de gäspade. Min första tanke när jag läste detta var att det finns en väldigt enkel lösning på dett problem. Titta inte rakt in i folks munnar! Så medvetet, när jag stod på perrongen och gäspade, höll jag INTE för munnen. Inte bara för att jävlas, utan även för jag troligtvis var alldeles för trött för att lyfta handen till munnen.

Kommentarer
Postat av: ELIN

"Min första tanke när jag läste detta var att det finns en väldigt enkel lösning på dett problem. Titta inte rakt in i folks munnar!" haha

2011-02-05 @ 12:41:45
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0