Tisdagstips

Vad ska man tipsa om, en dag som denna, när allt verkar gå fel. Känns som jag har flängt fram och tillbaka hela dagen, SL har strulat, datorn åkte på nåt virus, fick veta att jag har diskbråck. Ja ni fattar poängen. Men, men det är sånt som händer på tisdagar och det är just därför "tisdagstips" behövs. Man behöver något som ljusar upp även den mörkaste av dagar. Nu är det visserligen ljust, ute alltså, och varmt (relativt iaf), så det finns nog bara en sak jag kan tipsa om en dag som denna....UTESERVERINGAR!!!!!!!!

Jag har i princip längtat sen i november att kunna säga det. Så ta med er ett gott sällskap och sätt er på er favorituteservering efter jobbet, under infravärmen med ett glas rosé i handen. Sätt på er solglajorna. Ta en klunk och njut. Lev livet för fan. För i det här landet kan det fan vara ett halvår tills du får chansen igen. Tyvärr hinner jag inte själv den här veckan (lämnar stan på torsdag) men nästa vecka hittar ni mig i solen på Hjördis.

Kommentarer
Postat av: ella

2011-04-20 @ 15:25:10
URL: http://samuelsson.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0