Skärtorsdagen

Dagen består av att ta sig bort från Stockholm. Men det ska nog gå bra, jag menar hur många åker egentligen från stan en dag som denna? Just ja, typ alla. Även om jag älskar Stockholm så ska det bli superskönt att komma ut på landet. Vi ska upp till sambons pappas ställe och det ska bli så himla kul. De har nämligen får och ett av fåren ska få lamm vilken dag som helst. Hur grymt? Och ägg lär det också bli, direkt från hönsen på gården. Blir inte mycket färskare än så. Ja ja, dags att komma igång nu. Har lite att stå i innan vi drar, men jag har tidsinställt några inlägg under helgen så att ni inte blir ensamma utan mig. Glad Påsk på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0