Genialiskt konstaterande

Om det ser ut som vår, känns som vår och luktar som vår, då är det fanimej vår på riktigt. Och det är just det det har varit i Stockholm idag. Underbart.

För övrigt kan jag berätta att jag och sambon var och käkade på Döden i grytan i lördags. Trots att atmosfären var fantastisk så var jag lite lätt besviken. Kaninen var dock makalös och vi fick ett lika makalöst vin till, men i bruscettan vi åt till förrätt tyckte tydligen kocken att det inte räckte med typ en hel vitlök hackad i tomatröran, för han hade även skivor av vitlök på brödet. Så varken jag eller sambon stod ut med vår egen andedräkt igår. Sen hade servicen kunnat vara betydligt bättre. Servitören var tyvärr alldeles för upptagen med att försöka få sig ett ligg med någon av tjejerna vid bordet bredvid för att kunna ge någon service till någon annan, men så är det väl med män när de börjar tänka med det lilla huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0