Gårdagens

Vi hade det så himla trevligt igår. Jag kan verkligen rekomendera Sturebadet. När man "checkat in" sköljs man liksom över av ett lugn som jag tvivlar går att åstadkomma på annat sätt i Stockholm. Servicen är bra och likaså restaurangen och faciliteterna. Det känns verkligen mycket större och fräschare sen de byggde om. Dessutom hade jag mitt livs massageupplevelse. Jennie hette hon och hon var fantastisk. Hon gjorde allt rätt från början.

När vi skulle "checka ut" och betala dock så var det lite lustigt, för vi påpekade att de hade missat att ge oss lite grejer och de hade inte informerat oss om att det inte var någon brunch på fredagar (vilket visserligen inte alls är konstigt) så vi käkade lunch istället. Då, utan att vi ens hann blinka, kompenserades vi med varsitt gratis besök nästa gång. Så även om de inte riktigt hade koll när vi kom så fick vi slutligen den typ av service som jag tycker att man kan förvänta sig på ett sånt ställe.

Tyvärr orkade vi inte med någon middag sen. Vi var båda två så slut att vi gick hela vägen från Stureplan till Centralen utan att knappt säga ett ord till varandra. Så himla skönt att komma hem och slappa sen. Tack L för en grym dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0