Tankspridd

Imorse när jag gick upp var jag riktigt nöjd med att jag kommit ihåg att ställa om klockan innan jag gått och lagt mig. Känner mig utvilad och går ut i köket för att fixa frulle. Tittar ut genom köksfönstret och ser att nån nisse står och byter däck på bilen på gatan nedanför. Just det tänker jag, jag bokade ju tid för det. Vänta var det idag? Jo, om en halvtimme. Det hinner jag. Vänta, vad är det för dag? Det är söndag. Neeeeej, det var igår. Helvete. Jag visste att jag glömt nåt. Hur tankspridd kan man bli egentligen. Tror bestämt att detta kan ha förstört min söndag. Nu har jag helt hängt upp mig på det och är uppenbarligen helt okapabel att tänka på NÅGOT annat. Just det, nu kom jag på att det är söndag vilket betyder veckans bild. Det hade jag också glömt (lägger upp sen). Shit jag kanske inte är så utvilad ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0