Lördag

Hittills idag har jag bara chillat och funderat så det knakar på vad jag ska skriva om idag. Jag tänker att jag borde skriva något om kärringar, men de är ofta så fruktansvärt irriterande på så många olika nivåer att det gör det svårt att välja vilket jag ska skriva om först. Ja, ja kommer nog på nåt till slut. Nu ska jag alldeles strax iväg. Resten av dagen består av att hitta en present till brorsan, plåta lite bilder till "veckans bild", hänga och käka middag hos sambons kompisar och hitta en kärring att irritera mig på till nästa inlägg. Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Skriv om gamlingar så slipper jag. Jag hatar gamlingar och deras jävla femtioöringar.

2010-10-23 @ 19:00:35
Postat av: Stockholm Syndromet

50-öringar gäller ju inte ens längre. Men det kanske är det som är deras problem eller?

2010-10-24 @ 17:32:46
Postat av: Ulrika

Det gör dem extra hatvärda, att dom inte fattar sånt.

2010-10-24 @ 18:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0