Jag är mästare...

...på att irritera mig på idioter alltså. Satt nyss och tittade på "Halv åtta hos mig" och varje gång jag ser det (vilket inte är speciellt ofta) så är det nåt pucko som tror han ska bli TV-kock. Så sjukt korkat för det märks så tydligt att dessa puckon är amatörer. Men det verkar alltid vara någon som tror att programmet är en audition och att de är nästa Per Moberg eller Mat-Tina. Det är verkligen så himla naivt att tro att man ska "bli upptäckt" bara för att man har en kamera upptryckt i ansiktet för första gången i sitt liv samtidigt som man råkar laga mat. Det enda de bevisar är att de inte klarar av att göra två saker samtidigt, till skillnad från de riktiga TV-kockarna. Nej, det blir oftast bara pannkaka och det är aldrig dessa puckon som vinner i slutändan, varken pengarna, äran eller ett eget matprogram. Visserligen garvar jag lika mycket varje gång det dyker upp en sån här jubelidiot i rutan, så det är väl trots allt bra TV.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

HAha, vilken av dem menar du? Tjejen eller den aaastorra banktjänstemannen?

2010-10-13 @ 20:48:18
Postat av: Stockholm Syndromet

Hm, var han banktjänsteman? Astorr var han definitivt. Han ansträngde sig galet hårt iaf. Skåningar... vad säger man.

2010-10-13 @ 21:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0