Skit på TV

Idag mår jag fortfarande skit men orkar stundtals hålla mig vaken ett tag. Så jag tänkte faktiskt genomföra planen från igår att analysera all dag-TV-skit.

Jag började med frukost i sängen tillsammans med sista halvtimmen av Nyhetsmorgon och hittills är det höjdpunkten av TV-dagen. Därefter har jag kommit på att Efter tio är ett väldigt bra sömnpiller, kanske tom så bra att jag ska spela in några avsnitt till kvällar/nätter då jag har svårt att somna. Jag lovar att det funkar bättre än ett glas mjölk. Sen blev det väl ungefär fem minuter av Tyra Banks show där jag bevittnade en tjej som föll i tårar för att hon äntligen klippt den frisyr hon velat ha hela livet. Grattis, hon tar priset för årets I-lands problem. Själv gråter jag bara om frisören gjort ett så katastrofalt jobb att jag inte vill visa mig bland folk (och ja, det har hänt mer än en gång), men tom då brukar jag hålla mig tills jag kommer hem och kan låsa in mig i badrummet.

Just nu sitter jag och funderar på vilket av följande som är minst dåligt att titta på: Våra bästa år, Hem till gården, Biggest loser eller Top Model 9. Mitt val blev enkelt... inget. Tänkte att jag kunde Tradera lite istället. Bara det att vad jag än söker på så får jag endast upp texten "Denna sökning var tyvärr lite för bred. Vänligen begränsa sökningen lite för att vi ska kunna visa alla träffar på ett bra sätt." Så nu sitter jag och tvångstittar på Top Model där några tjejer bråkar och bitchar om duschen. Tror det är läge att leta upp en film att se och kanske äta lunch. Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0