Ready to rumble

Sådär ja. Efter en lång och väl behövd sovmorgon känner jag mig på banan igen. Äntligen redo för allt vad den här dagen har att bjuda på. Ska strax ta mig till nagelsalongen för lite ompyssling och skvaller. Tänkte sen hämta ut min nya vinterjacka som jag beställt. Min gamla är trasig så den hade jag hängt ner i källaren, tänkte man kunde ha den som skräpjacka, men när det var skitkallt i början på veckan och jag inte fått den nya än så tvingade jag sambon att springa ner och hämta den. Tänker att jag troligtvis också borde fylla på mitt ekande tomma kylskåp och göra något åt alla dammråttor som flyttat in här, får se hur det går med det. Borde inte Anticimex ha ett gift för dammråttor? Jag menar, de kommer ju alltid tillbaka. Senare bär det av till en efterlängtad tjejmiddag. Kommer bli grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0