Karma

Gissa vad båda som satt mittemot mig på tåget i morse hade med sig..... just det, ryggsäck. Vad är oddsen? Jag lovar att min krigsförklaring mot ryggsäckarna har gett mig dålig karma. För att slippa bli nedmejad av dem sprang jag snabbt av tåget innan de hunnit resa sig ur sätet. Måste verkligen utveckla en strategi.

Helgen består av en blandad kompott. Ikväll blir det fredagsmys (btw, hur lyckad är inte OLW:s kampanj när de fått hela Stockholms befolkning, kanske tom Sveriges, att börja använda uttrycket fredagsmys) med en god risotto, vin (såklart) och kanske en film. Imorgon blir det lite ärenden som måste uträttas, sen brunch med L. Min ambition är att göra allt jag måste göra imorgon så att jag på söndag bara kan ligga framför TV:n och glo på film heeela dagen. Vore så skönt. Ja, ja vi får väl se hur det går med det.

Kommentarer
Postat av: Fia

SV: Det är därför jag kallar det LYX ;-)

Jag tycker både att det är kul och intressant att handla och laga min egen mat, MEN det får jag ju göra ändå, med tanke på att vi ska äta middag på helgerna och frukost/lunch/kvällsmat alla dagar!



Dessutom så tycker jag alltid att det är kul att upptäcka nya saker, mat är en av dom. Så det ska bli riktigt spännande, och dessutom så vet jag att barnen alltid får i sig en välplanerad måltid!

2010-11-06 @ 11:09:07
URL: http://wwww.maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0