En bra start på dagen

I morse råkade jag ut för en smärre katastrof. Jag stod i badrummet och gjorde mig i ordning för dagen när det plötsligt började låta som om grannen höll på att renovera sitt badrum. Det som började som ett ganska dovt ljud växte sig snabbt till ett dånande, tjutande läte som omöjligen kunde överröstas. Då kommer min sambo in i badrummet och undrar vad jag håller på med. Just när han avslutat meningen så växer ljudet ytterligare och helt plötsligt flyger, både locket till golvbrunnen och den vita plastgrejen som sitter i, en meter rakt upp i luften. Golvbrunnen förvandlades på nolltid till en fontän som sprutade ner hela badrummet med illaluktande vatten.

Både jag och min sambo fick panik, sprang ut ur rummet och smällde igen dörren efter oss. Vi gick för att hämta handdukar för att kunna försöka stoppa den här fontänen. Men innan vi återigen öppnade dörren till helvetet så blev det tyst. Det vi sedan skådade där inne var ett neddränkt badrum som spred en förfärlig stank. ALLT var blött. Så det var bara att dusha av, spreja ner hela rummet med rengöringsmedel och torka rent. En fantastisk start på dagen, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

men usch!

2011-03-27 @ 03:38:26
URL: http://sophedeluxe.devote.se
Postat av: Ulrika

Men shit, vafan hände?

2011-03-28 @ 07:19:01
URL: http://storastark.blogg.se/
Postat av: Stockholm Syndromet

Grannen hade tydligen någon avloppsrensarsnubbe där. Måste ha varit nån jäkla praktikant.

2011-03-28 @ 18:54:21
URL: http://syndromstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0