Myggbiten och bakis

Vi hade skitkul igår. Årets femkamp visade sig vara en sexkamp, inte snuskigt alltså, de hade bara lagt till en gren/lek. Grenarna var tipsrunda med temat gissa flinten, hoppa säck, spotta godisråtta, springa med potatis på sked i munnen, doppa penna som hänger i snöre i flaska och ett musikquiz som i år hade temat gissa originalartist och låttitel på denna franska cover. Hur kul som helst.

När mörkret hade krypit sig på fick vi för oss att spela lite "urban boule" vilket också var sjukt kul men man blev konstant myggbiten. Jag har inte räknat, men jag skulle tippa att jag har mellan 25-30 myggbett bara på benen. Så när jag tröttnat på att borsta bort mygg hela tiden och troligtvis druckit lite för mycket så var det dags att gå hem.

Galet trött gick jag och lade mig i hopp om en god natts sömn, men jag vaknade vid halv fem i morse pigg och törstig och sjukt sugen på sill. Jag vet, jättekonstigt, men jag kunde liksom inte somna om för att jag tänkte på sill. Till slut satte jag på tv:n och somnade om i några timmar. Nu har jag gått upp och käkat american pankakes till frukost och nu tänkte jag tillbringa resten av dagen i soffan och bara titta på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0