Tiden flyger när man är vaken också

Timmarna har sprungit förbi den här förmiddagen medans jag har suttit vid datorn och funderat på om jag ska städa eller försöka hitta en present åt sambon som fyller år på tisdag. Hittils har jag alltså inte gjort ett skit förutom att käka frukost förstås. Eftersom jag ännu inte vet vad jag ska köpa till honom så får det nog vänta till imorgon, så det är nog bara att inse att det är dags att komma igång med städningen och dagen så att jag slipper stressa senare. Ikväll blir det grill och kubb hos några vänner vilket är ungefär precis vad jag känner för ikväll så det blir nog grymt.

Känns som det var länge sen jag skrev nåt om alla idioter på stan. Kan vara så att antalet idioter minskat med semestertiderna. Däremot har antalet turister ökat och det märker man tydligt på antalet trolleys som rullas runt i princip överallt. Enda gången de inte rullas är precis när de gått av rulltrappan eller tåget. Då är det tydligen ett bra läge att stanna och blockera vägen för alla bakom. Men, men det är bara att hålla ut. Det är ju faktiskt bara en tidsbegränsad period. Sen är alla vanliga idioter tillbaka igen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0