Fredagen

Det som igår började som en vanlig arbetsdag, fortsatte sedan på Hjördis, för att vi skulle inse hur hungriga vi var och drog hem till en kollega för att äta pasta. Där var vi i några timmar allteftersom en efter en droppade av. När det bara var fyra av oss kvar (vi var ca 15 från början) gick vi vidare längs Åsögatan till Nada för att avrunda med ett glas skumpa. Det var en fantastiskt rolig kväll, helt fri från syndrom. Det är så lustigt att jag aldrig kommer hem innan kl. 02 när jag ska på aw, men det är väl bara ett tecken på hur kul man har.

Nu ska jag försöka jobba bort baksmällan så att jag kan följa med på fika hos sambons mormor. Borde nog handla lite också så att jag kan få en ordentlig tacomiddag ikväll. Tacos är nog den bästa bakismaten. Så vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0