Something blue

Igår var det ju som alla redan vet total kaos i Stockholms lokaltrafik. Jag tror att jag ägnade halva dagen åt att ta mig till de olika ställen jag skulle till. Och det var verkligen en sådan dag där jag skulle till diverse olika ställen. Först Fridhemsplan på morgonen, sen till jobbet, därefter till Rådmansgatan för att till sist ta mig hem. Det var trots allt strul en väldigt lyckad dag med plåtning, champagneprovning, god mat och grymma viner. Allt detta i trevligt sällskap.

Idag blir det först ett frisörbesök och ikväll födelsedagsfest där man ska ha på sig något blått. Hörde jag en ursäkt att köpa något nytt? JAAAAA! Kommer bli jättekul. Ha en grym dag i solen nu.

Kommentarer
Postat av: malin

svar: agree, den är väldigt fin! :)

2011-02-12 @ 12:37:24
URL: http://mjar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0