Bakom mina solglasögon

Nu är jag ledig en vecka och det är ju då typiskt att vädret ska bli piss. Hela veckan när jag har jobbat har det ju varit toppenfint. Varför skulle man förvänta sig nåt annat liksom. Jag har gått runt hela veckan med solglasögon, hela vägen hemifrån till jobbet och vise versa, och det är så roligt att iakta folk när man har mörka glas som döljer ens egen blick. Flera gånger dagligen märker man hur folk blir lite obekväma för de tror att man stirrar på dem när man egentligen bara sitter med huvudet rakt mot dem men blicken lite nedåt eller åt sidan. Ja, ja, bara en rolig iaktagelse från veckan som varit. Om vädergudarna har rätt så återgår väl saker till normalt nästa vecka och då får man väl sitta och titta ut genom fönstret igen. Nu ska jag och sambon ut på landet igen, bara över helgen dock. Ha en fin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0