Valborgsmässoafton

Jag har haft en ganska hektisk dag. Jag va uppe i ottan (kändes det som). Trött ock lite lätt bakis tog jag mig till frisören där jag spenderade typ 3 timmar. Fin i håret traskade jag vidare för att titta på körsbärsblomningen i Kungsträdgården. Helt underbart vackert. Sen var det shopping för hela slanten och med mig hem fick jag sandaler, en väska, lite köksprylar och framför allt en grym födelsedagspresent till en kompis. Sjukt trött kom jag hem och kastade mig i sängen för en powernap som drog ut på tiden nån timme eller så. Så nu måste jag börja fixa mig för festen ikväll. Får berätta mer imorgon. Ha en grym valborg, vad ni än gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0