Lördag

Kom nyss hem från en lååång promenad med en god vän som avslutades med en sen lunch. Mycket trevligt. Kom på att jag tror jag sa till nån (kommer inte ihåg vem eller när) i veckan att jag hatar bloggar med dåliga matbilder. Och det gör jag. Mat ser oftast inte bra ut på bild och jag förstår inte riktigt varför folk envisas med att lägga upp dessa bilder. Bara en sak, jag gjorde ju det igår. Haha vilken hycklare jag är då. Kommer aldrig hända igen iaf. Ikväll ska jag hem till en annan god vän på en god middag med gott vin och gott sällskap. Så trevligt och efterlängtat.

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

SV: Vassegod =)



Vad skönt dte låter med en promenad, borde nog göra det samma tror jag bestämt innan mörkret faller helt.



Ha det gott, kram!

2010-10-30 @ 16:16:20
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0