En helt ovanlig måndag

En vanlig måndag skulle jag vakna med gott humör, stressa för att hinna med tåget, irritera ihjäl mig på alla idioter på Centralen, missa bussen på Slussen med minsta möjliga marginal, ha tappat mitt goda humör innan jag ens kommit till jobbet, glömma hälften av allt jag tänkte på söndagskvällen att jag skulle komma ihåg att göra på måndagen, äta en fantastiskt god lunch, tro att klockan var fem när den egentligen bara var tre och slutligen somna på tåget på väg hem. Av ovanstående har jag idag BARA somnat på tåget. En ganska ovanlig måndag alltså.

Kommentarer
Postat av: karin

haha vad skönt att bryta mönster ;)

2011-03-28 @ 22:13:37
URL: http://trattoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0