Tisdagstips

Dagens tips blir ett av mina absoluta favvo lunchhak. Jag gjorde idag ett tappert försök att ta mig dit för att mätta mig, men de har tydligen julstängt ett tag till. Det är hursom värt väntan. Stället heter Yu Love Bibimbab och ligger på Folkungagatan 89. Och det är just Bibimbab de serverar, och är så fantastiskt grymma på, att man kan få riktiga cravings efter det. Bli inte förvånad eller rädd om ägaren kommer fram och skäller ut dig om du inte "hacka blanda". Det hör liksom till. Den 18 januari öppnar de igen och då hittar du mig där, utan tvekan.

Kommentarer
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: tackar. ja det är helt sjukt vad en bättre kamera kan göra, för att hjälpa en amatör til halvschysta bilder :) haha

2011-01-05 @ 12:55:54
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0