Det som göms i snö...

Jag blir så jäkla trött på hundägare i den här staden. Även om jag vet att många sköter sig ypperligt så finns det även en hel del som inte borde ha hund. Varje gång jag går utanför dörren så ligger där en hundskit i en pöl som för några dagar sedan var en snöhög. Inte nog med att jag måste akta mig så att jag inte halkar på isen. Nu måste jag tydligen se upp så jag inte trampar i hundskit. Hur svårt ska det vara egentligen att plocka upp efter sin hund? Det är verkligen under all kritik. Och de allra värsta, de som nästan förtjänar att dö, är de jävlar som böjer sig ner och låtsas plocka upp skiten, men ändå låter den ligga kvar. Och de vet att de gör fel eftersom de oftast kollar sig omkring för att se om någon ser att de lämnar kvar skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0