Jag preppar

Även om jag är ledig den här veckan så känns det inte riktigt så. Jag har stressat runt på diverse olika saker, allt från modevisningar till matinhandling och olika ärenden. Nu ska väl dock allt vara inköpt så morgondagen tänkte jag tillbringa i köket. Jag har ju min 30 års fest på lördag och då ska jag bjuda på buffé och massor med alkohol. Det kommer nog att bli sjukt kul men det är en hel förberedelser och jag är katastrofalt dålig på att tidsplanera. Ja, ja, alla ska väl vara dåliga på nåt.

Kommentarer
Postat av: Apan Göran

Förväntningarna är skyhöga!!! Jag och Apan Anders har ju t.o.m. ställt in midnattsloppet imorgon för att kunna prestera 100% på din 30 års-fest

2011-08-12 @ 18:50:21
URL: http://www.tr3apor.se
Postat av: den vise

Sluta kommentera på tjuvlyssnat. Dina kommentarer är så tråkiga.

2011-08-12 @ 19:54:05
Postat av: Stockholm Syndromet

Den vise: Sluta läsa dem då.



Apan Göran: Vilken tur att jag inte är den ende som är taggad. Kommer bli "apkul".

2011-08-12 @ 21:50:37
URL: http://syndromstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0