Festen

Festen i lördags var hur kul som helst. Jag bjöd på en medelhavsbuffé som verkar gått hem, fast vi äter fortfarande rester, men det hade ju varit jobbigt om saker inte hade räckt. Efter maten körde vi en liten tipsrunda som följdes av tårta och presentöppning. Hela kvällen var toppen och alla mina favoritpersoner var här och firade. Jag önskar bara att jag hade hunnit med att umgås med alla lite mer. Det blev liksom en halv konversation här och en halv där. Lite synd, men jag ska inte klaga. Gårdagen var dock inte lika rolig så det blev film hela dagen varvat med en tupplur eller två i soffan och nu är livet som vanligt igen.

Kommentarer
Postat av: ulrika

Tack för en sjukt kul fest - satan vad tankad jag blev på slutet! Tur att jag var smart och bokade taxi i hyggligt opackat tillstånd för annars hade jag legat brunt till, men tanten klarade av att stå på benen och kränga hela söndagen, det är tom så att jag är lite impad av mig själv!

2011-08-15 @ 23:54:50
Postat av: Stockholm Syndromet

Haha, jag blev också rätt tankad men jag slapp ju iaf gå upp dagen efter. Tack själv. Hade galet kul.

2011-08-16 @ 06:33:39
URL: http://syndromstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0