Rolig vecka...verkligen

Min vecka har typ inte varit rolig någonstans. Den började visserligen bra, men sen blev jag ganska snabbt sjuk. Och att vara sängliggande är inget jag tycker om. Jag har visserligen varit så deckad att jag inte haft ork att ens lyfta ett finger, men jag blir ändå så oerhört rastlös av att inte göra något. Och igår kom ju dessutom de värsta ryggsmärtorna jag upplevt i hela mitt liv.

Idag har jag gjort allt i min makt för att försöka bli av med både förkylning och ryggont. Jag har tagit en promenad, en riktigt lång dusch, legat på spikmattan, lagt en värmekudde på ryggen och stretchat. Inget av vilket har funkat. När jag slutligen inte stod ut med smärtan längre så ringde jag en naprapat för en akuttid. Jag kom dock endast till en telefonsvarare...och de har fortfarande inte ringt upp. Så nu är jag fullproppad av värktabletter och det är ungefär det bästa som jag gjort idag (eller på hela veckan egentligen). Det är verkligen det enda som hjälper. Snart dags för påtår.

Kommentarer
Postat av: Ebol

du är bög du kommer fran sthlm alla sthlm är bögar

2011-04-15 @ 22:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0