Tisdagstips

Idag vill jag tipsa om ett ställe dit jag går om jag antingen är för lat för att laga mat eller om jag vill lyxa till vardagen lite. De har fantasiska färdiga rätter från havets alla läckerheter. Många av rätterna har en asiatisk touch. Dessutom är personalen väldigt trevliga och hjälpsamma. Stället heter Hav och ligger i ena hörnet nere i Hötorgshallen. Jag kan inte påstå att jag går förbi där speciellt ofta, men jag kan lova att det är värt en omväg. Älskar verkligen deras tångsallad, minibläckfiskar och mangomarinerade scampi, men de har även mer klassiska rätter såsom gravad lax och västerbottenpaj med löjrom. Mums. Jag tror att det kan bli ett "Havsbesök" på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0