Tisdagstips

Jag har just kommit hem från en av de roligaste sportupplevelserna i mitt liv. Jag åkte från jobbet i eftermiddags ut till Sundbyberg för ett företagsevent som innebar att vi skulle pröva på curling. Det var så jäkla kul och jag var så jäkla dålig, men det gjorde inget, det var grymt ändå. Så mitt tips idag blir självklart en uppmaning till alla att prova curling. Det är nog dessutom bra att jag tipsar om detta nu, innan träningsvärken kickat in imorgon, för det kommer den göra. Jag menar, 5° i hallen och jag var ändå svettig. Det kanske var min första gång men det var definitivt inte min sista. Jag kommer göra detta igen. I Stockholm kan man curla HÄR och HÄR. Ni måste bara ringa mig innan ni bokar, för jag är på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0