Skit på TV fortsättning

Efter att ha plågat mig igenom Top Model 9 blev det faktiskt Oprah. Har alltid gillat henne men var ganska besviken idag. Hon verkar ha tappat stinget. Hon pratade som om hon var rädd för att bli stämd. Trist, det brukade ju vara go i den tanten. Ungefär när det är slut inser jag att fjärrkontrollen ligger längre bort än att jag kan sträcka mig efter den och jag orkar ju inte sätta mig upp för att nå den så jag får plåga mig igenom ännu ett avsnitt av Top Model och även Extreme Home Makeover som jag tröttnat på redan när jag hör vinjetten. Tur att man ligger med datorn i famnen så att jag kan göra annat samtidigt. Tänk om fjärren legat närmare. Då hade jag ju bytt kanal och missat det som kom efter. Ett av de bästa programmen någonsin. Project Runway. Helt klart värt några timmars tvångtittande för att få se. Men nu börjar jag ju undra när nästa säsong kommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja :D:) händer imorgon? =)

2010-11-18 @ 22:32:07
Postat av: Anonym

var i från mig :P

2010-11-18 @ 22:32:23
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0