I'm back

Nu är jag tillbaka i Stockholm, trött på julmaten och laddad för ytterligare några dagar ledighet. Det var riktigt mysigt att komma ifrån lite och andas lite ren luft. En enda sak har jag saknat dock, en internetuppkoppling.

Julen har sammanfattningsvis varit bra. Tomten kom med en del trevliga julklappar men tyvärr även två väldigt otrevliga som han gärna kunnat behålla för sig själv. Inbrott på jobbet och feberfrossa på annandagen. Ok, febern kanske jag inte kan skylla på tomten men jag hoppas verkligen att idioterna som snodde min dator på jobbet hamnar på hans stygga lista nästa år. Nu uttrycker jag mig väldigt snällt och jag skulle kunna önska dem mycket värre saker men jag vill ju inte att blogg.se ska tvinga mig ta bort inlägget pga en massa olämpliga hot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0